Hynek Stančík přebírá ocenění, ocenění, cena, Kalendář roku 2018, Marketingový účin, marketingový počin, nástěnný kalendář

Ocenění v kategorii Marketingový účin - Kalendář roku 2018

Na 18. ročníku soutěže Kalendář roku pořádanou ABF jsme získali zvláštní cenu poroty v kategorii Marketingový účin za nástěnný kalendář

Kalendář Tondach 2018 získal ocenění

Kalendář Tondach 2018 – Keramické emoce získal v 18. ročníku soutěže Kalendář roku mezi dalšími 90 soutěžícími Zvláštní cenu poroty v kategorii "Marketingový účin".

Zvláštní cena poroty (Kalendář roku 2018)

Podívejte se jak kalendář vznikal (video)

 
 
 

Galerie

ocenění, cena, Kalendář roku 2018, Marketingový účin, marketingový počin, nástěnný kalendář
vyhodnocení moderátorkou, ocenění, cena, Kalendář roku 2018, Marketingový účin, marketingový počin, nástěnný kalendář
Hynek Stančík za Tondach (Wienerberger) přebírá zvláštní cenu poroty, ocenění, cena, Kalendář roku 2018, Marketingový účin, marketingový počin, nástěnný kalendář
Hynek Stančík přebírá ocenění, ocenění, cena, Kalendář roku 2018, Marketingový účin, marketingový počin, nástěnný kalendář

Čtěte také